2015. május 4., hétfő

I. 6. rész

 Komolyan, Miley ! Hogy gondoltad te ezt ? Csak így elhúzni ? Kivel fogjuk most megcsinálni azokat a képeket ? Mert a bábok sem jók mindenre ! Nem állhat minden képen ugyanúgy !
- Ha Ni! Gyere, ki kell találnunk valamit ! - kiáltott utánnam Joan, a kreatív Joan, aki minden helyzetet megold. Átlagban. Kivéve amikor még neki is beletörik a foga a helyzetbe. Mint például ez. Kb tíz kép kellene Cyrus kisasszonnyal, erre ő lelép. Na ilyenkor nehéz kreatívnak lenni. Szerintem legalábbis. De nem szabad alábecsülni Joant.
- Igenis. Van ötleted, Jo ?
- Még nincs. Jaj, Miley ! Pedig mostanában kezdtem megkedvelni, erre... ! 
- Miss Derulo ! Lehet egy javaslatom ? - Yonghwa hangjára mind felfigyeltünk. 
- Persze, Mr. Jung, mondja csak!
- Mi lenne, ha HaNi lenne a modell ?
- ... - Vannak olyan helyzetek, amikor vagány lenne tücsökciripelést hallani a háttérben. Na, ez egy ilyen helyzet volt. Mindenki mintha megnémult volna. Apa és Joan tátott szájjal meredtek Yonghwa oppa-ra, mintha csak valami szörnyűséget mondott volna. Pedig nem, csak ők így emésztik meg a keményebb dolgokat.
Mi van ??? Én, mint modell ? És Yonghwa oppa kérte ? TE jó... magasságos !
- Nem rosz ötlet, Mr. Jung. Kivitelezhető. Lányom, gyere csak! Joan, Claire, tegyétek rendbe HaNi ruháit, plusz sminkeljétek ki. Tíz percetek van, másképp nem fejezzük be ma. Na, nyomás !
 A lányok hamar fotóképessé tettek, mindent a lehető legmegfelelőbben csináltak. Az első kép témája a "Szerelem első látásra", ehhez halvány rózsaszín alapon virágmintás midi ruhát kaptam, fehér magassarkú szandállal, a hajamat csak át fésülték, meg kapott egy kis lakkot, hogy ne kócolódjon, halvány smink, és voilá, kész is a szerelmes pár egyik fele. Mikor megláttam oppa-t, elállt a lélegzetem. (Szó szerint, ugyanis félrenyeltem, és fullasztó köhögésbe kezdtem...)
- Ha Ni! Lépj Yonghwa elé, sütsd le a szemed, tedd a jobb mutató ujjadat az ajkadhoz ! Yonghwa, nézz elismerően HaNira ! Oké, következő ! A féltékenyn ex is megjelenik ! MinHyuk, állj fél oldalasan HaNi mögé, tartsd a rózsát az ajkaidhoz! Lányom, fogd meg YongHwa kezét, nézz rá, és mosolyogjatok egymásra ! Jó !
 Összesen tíz ilyen tematikáju kép készült, és mire végeztünk, a szívdobogásom is visszaállt a helyes ritmusba. Szerencsémre...
- Szép munka! Holnap reggel kilenckor kezdünk, körülbelül két órát vesz ígénybe a Youth zene rovatához szükséges képek készítése. Most mindenki elmehet! HaNi, menj be légyszives az irodámba, ott hagytam a kocsikulcsom. Siess, anya hívott, hogy el kellene menni érte, mert ünnepeltek, és így nem vezethet. 
- Hozom!

- Na, milyen napotok volt, édeseim ? Jól ment minden ? Kedvesek a fiúk ? - kérdezte anya. 
- Minden nagyon jól ment. HaNi modell lett, és nagyon ügyes volt. Hasonlít az anyjára. Nagyon. Csak te még mindig szebb vagy, édes. - mosolygott apu anyura, majd hozzáhajolt, és megcsókolta. Ilyen helyzetekben mindig kiráz a hideg. Olyan pozitív módon. Hihihi...

Jung már lefeküdt, én pedig leültem a zongorámhoz, hogy játszak valami megnyugtatót. Egy ilyen nap után viszont nem tudtam elhatárolódni a szerelem témájától, úghogy az APink MyMy c. számára esett a választásom. Szeretem. Ezt is.

Nincsenek megjegyzések: