2015. március 10., kedd

I. 4. rész

- Hé, hugi, ébresztő! 
- Mi van? - dünnyögtem morcosan.
- Apu hív,mert szüksége van rád. Na, pattanj! - csapott a takarómra-és ezzel együtt a hátamra- Jung. Igazán kedvem lett volna jól felpofozni, amiért képes kora reggel-igen, fél 10 korán van!-felkelteni, de nem tudtam megtenni, mert olyan aranyosan nézett rám, mint egy kiskutyus. Na, ezért idegesítő, ha az embernek cuki, jóképű bátyja van. Nem tehetek meg barmit, mert nem tudok. Brühühü...
- Oké, oké, kelek már... - ültem fel, majd rámosolyogtam. - Jó reggelt, bátyus.
- Jó reggelt neked is. Hogy aludtál ?
- Jól, nagyon, csak ne keltettél volna fel! Épp álmodtam valami csodásat, és te belemásztál...
- Ó, épp férjhez készültél menni ? Vagy valami mást ? - emelte meg a szemöldökét, mire csaptam egy nagyot a vállára. 
- Hé, nincsenek perverz álmaim,nem úgy mint egyeseknek! 
- Oké, értettem. Na, öltözz! 
Bah, de utálok így kelni! Felkaptam egy csíkos ujjatlant, fekete térdfarmert,szürke kardigánt, megfésültem a hajam, hátrafogtam egy napszemüveggel (mint amilyet Bridget Mendler visel a Ready or not c.klipben),majd leballagtam a konyhába. 
- Jó reggelt, kicsim. Hogy aludtál? - köszöntött anya, majd elém rakott egy tányér palacsintát.- Jó étvágyat! Kérsz gyümölcslevet? 
- Igen, almát,légyszi. - mosolyogtam rá. - Apu hol van? 
- A garázsban pakol valamit Jungal. Siess, már vár!
- Jó,jó. Megyek már... - Bekaptam az utolsó falat palacsintát, kisiettem az előszobába, felvettem a fehér Conversem, és lementem a garázsba. Apa és Jung épp egy hatalmas bábut vettek ki apu Range Roverjéből.Fura dolgok történnek mifelénk reggelente. Mégis milyen hely az,ahol élethű Lucy Hale, Justin Timberlake, Pitbull, Rihanna, Theo James stb bábukkal nézhet szembe az ember?  A mi garázsunk,természetesen. Oka az, hogy apu fotós, és néha ilyen hülye rendeléseket is kap, mint pl "Fotózzuk le Miley Cyrust, Justin Biebert és Rihannát együtt", mikor ezek egyike van csak jelen,vagy épp egyik sem. Na ilyenkor kellenek ezek az "emberóriások" akik arcukra fagyott mosollyal bámulnak a világba. De ki nem örülne egy Theo James bábunak ? :D
- Jó reggelt! Miben kell a segítségem ?
- Be kell gyere a céghez, és segítened a sminkelésben meg a ruhaválasztásban. Ma fontos ügyfelek érkeznek.
- Oké... De kik azok a "fontos ügyfelek" ?
- Meglepetés. De tetszeni fog, igérem.
- Jó, bízom benned. Kész vagytok ? Vagy segítsek ?
- Nem, megvagyunk. Pattanj be, sietünk! 
--------------------------------------------------------------------
- Hani, hozd ide a hűtőládát az irodámból! Gaby, készítsd elő a kellékeket. James, Luke, segítsetek neki! Lily, tedd arább azt a széket! 
- Ha Ni, segítesz Clairnek, Sarahnak meg Meganek a sminknél. Ciara ma nem tudott jönni.
- Oké,apa.
- Menjetek fel, ha megérkeznek, Katya felkíséri őket.
--------------------------–––---------------–-------------––--------
- Lányok, a CN Blue. - lépett be Katya. 
Tessék ??? A CN Blue ??? A kérdésemre azonnal választ kaptam, mert belépett Jung Yong Hwa, nyomában Min Hyuk, Jung Shin, Jong Hyun.
- Sziasztok. Mi vagyunk a CN Blue. Kérlek, viseljetek gondot ránk ma. Miután elmondták a szokásos formulát,meghajoltak,majd leültek.
--------------------------------------------------------------------Te jó...magasságos! A CN Blue ! Ááááá ↖(^▽^)↗↖(^▽^)↗↖(^▽^)↗

Nincsenek megjegyzések: